2 Nisan 2009 Perşembe

ee yani ?!

offf içim mi sıkılıyor ne !
-neden bu korku neden bu gözyaşı-
Herşeyden herkesten gün geçtikçe daha fazla sıkılmaya başlıyorum. Bi nedeni yok. Bi amacı yok. Sadece uzaklaşmak belkide uzlaşmak. Tam da burada tıkanıyor işte.. Bilmiyorum bilmiyorum ve bu bilmeyiş zaman geçtikçe daha çok canımı acıtıyor. Öğrenmek için çaba sarfettiğim falan yok öğrenmek istemiyorum. Ya da bunun daha çok yoracağını düşünüyorum. Üşeniyorum... Eee üşeniyorum üşenmesine, bu durumu düzeltmek için kolumu bile kaldırmıyorum, tamam da; sonu ne olucak peki? ... Nereye kadar böyle sürüp gidicek bu karmaşa ? Tamam var biraz mazoşistlik. Belki birazda bundan kaynaklanıyo yaşadıklarım ama bu kadarıda fazla değil mi yahu ? Ben bile sıkıldım yoruldum kendimi yemekten.. Stresten mideme kramplar giriyo artık bu kaçıncı yaa bu kaçıncı. Sorun bende mi yoksa bunların hepsi fabrika çıkıştan hatalı mı ?

Hiç yorum yok: